Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45602
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Микола Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T08:16:59Z | - |
dc.date.available | 2021-02-01T08:16:59Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45602 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. п. н. Денисенко Світлана Миколаївна. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку систем управління аерокосмічними об’єктами характеризується прогресом техніки та зростанням конкуренції, що призводить до різкого підвищення вимог до рівня безпеки та економічності польоту. Наявність в Україні авіаційної промисловості зумовлює необхідність конкурування із іншими державами та урахування світових тенденцій проектування. Для сучасного етапу розвитку науки й техніки характерні швидкий прогрес технічної кібернетики й значне розширення сфери її практичного застосування. У теперішній час основними рисами системи автоматичного управління є більша складність об'єктів, необхідність управління сукупністю об'єктів, а також високі вимоги до точності й динаміки управління. Розвиток авіації обумовив постановку й необхідність розв’язку таких задач, як управління багатозв’язними об'єктами, побудова оптимальних систем стабілізації, управління системами при неповній інформації, побудова цифрових систем управління і т.д. Одним з найголовніших етапів розвитку в цій сфері є теорія лінійних систем автоматичного управління, в області якої основними досягненнями є синтез лінійних систем, оптимальних за квадратичним критерієм якості; оптимальна лінійна фільтрація. Основним математичним методам є підхід з використанням простору станів, що застосовує методи лінійної алгебри й теорії диференціальних і різницевих рівнянь. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | системи автоматичного управління | uk_UA |
dc.subject | закони управління | uk_UA |
dc.subject | ПІД-регулятор | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | якість | uk_UA |
dc.subject | кут тангажу | uk_UA |
dc.subject | приріст тяги двигуна | uk_UA |
dc.title | Синтез системи автоматичного управління подовжнім рухом літака методом часових характеристик | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2020_151(заочна_ форма)_БОНДАРЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ (БЕЗ РАМОК) с нумерацией.pdf | дипломна робота | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.