Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123
Назва: | Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО |
Інші назви: | Analysis of professional motivation tutorial teachers |
Автори: | Кокарєва, Анжеліка Миколаївна Kokarieva, Anzhelika Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна Khomenko-Semenova, Lesya Алпатова, Олександра Валентинівна Alpatova, Оlexandra |
Ключові слова: | мотивація професійна діяльність викладачі закладів вищої технічної освіти професіоналізм викладача motivation professional activity teachers of institutions of higher technical education professionalism of the teacher |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Кокарєва А.М., Хоменко-Семенова Л.О., Алпатова О.В. Аналіз професійної вмотивованості викладачів ЗВТО / А.М. Кокарєва, Л.О. Хоменко-Семенова, О.В. Алпатова // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 56 – 62 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз вмотивованості викладачів ЗВТО до професійної діяльності; аналіз чинників мотивації викладачів до професійної діяльності. Проведено дослідження мотивації до професійної діяльності викладачів ЗВТО серед педагогічних працівників Національного авіаційного університету, яке визначило головні мотиви: основною є потреба у високій заробітній платі і матеріальній винагороді; на другому місці в структурі мотиваційного профілю працівників університету знаходиться потреба у відчутті запитуваності виконуваної роботи; потреба в завоюванні визнання з боку інших людей (колег, студентів). Доведено, що ставлення до професійної діяльності, мотиви її вибору й підвищення кваліфікації викладача є надзвичайно важливими чинниками, що зумовлюють розвиток професіоналізму викладача та його педагогічної майстерності. Тhe article analyzes the motivation of FTA teachers to professional activities; analysis of factors motivating teachers to professional activity. A study of motivation for professional activity of FTA teachers among pedagogical staff of the National Aviation University was conducted, which identified the main motives: the main one is the need for high salaries and material remuneration; in second place in the structure of the motivational profile of university employees is the need to feel the demand for the work performed; the need to gain recognition from other people (colleagues, students). It is proved that the attitude to professional activity, the motives of its choice and professional development of the teacher are extremely important factors that determine the development of professionalism of the teacher and his pedagogical skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45123 |
ISBN: | 978-617-7832-67-5 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кокарєва, Хоменко, Алпатова_тези.pdf | тези | 221.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.