Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерлізов, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:08:59Z-
dc.date.available2021-01-05T13:08:59Z-
dc.date.issued2020-12-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44988-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Керівник проекту: к.е.н. доцент Соловйова Олена Олександрівнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є: процеси адаптації маркетингова діяльність ТОВ «Роза Вітрів». Предметом дослідження є: теоретико-методичні та прикладні аспекти забезпечення ефективної адаптації маркетингової діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій по удосконаленню системи адаптації маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – методи індукції та дедукції, методи спостереження та узагальнення, метод порівняння, графічні методи, причинно-наслідковий метод, методи управління змінами. Отримані результати та їх новизна – дістало подальшого розвитку запропонований комплекс заходів цінового, рекламного характеру, розширення напрямів реалізації послуг, ринків збуту підприємства та додаткового залучення цільової аудиторії, впровадження яких буде сприяти створенню умов для адаптації маркетингової діяльності підприємства до сучасного бізнессередовища. Рекомендації щодо використання результатів – удосконалений комплексний підхід щодо адаптації маркетингової діяльності підприємства рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у освітньому процесі та в практичній діяльності фахівців під час аналізу та оцінювання адаптації маркетингової діяльності на підприємстві. Галузь застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи – матеріали кваліфікаційної роботи можна використовувати на підприємствах авіаційної галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмакретингuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectавіаційне підприємствоuk_UA
dc.titleАдаптація маркетингової діяльності підприємницької структуриuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_076_Берлізов І.О. (1) (4).pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.