Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44526
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Доценко, Людмила Василівна | - |
dc.contributor.author | Dotsenko, Ludmila | - |
dc.contributor.author | Доценко, Людмила Васильевна | - |
dc.contributor.author | Дацун, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Datsun, Olena | - |
dc.contributor.author | Дацун, Олена Викторовна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-17T16:27:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-17T16:27:24Z | - |
dc.date.issued | 2020-10 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44526 | - |
dc.description | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Психологія професійного вигорання і професійних деформацій» для спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», освітньо-професійна програма: «Інноваційні педагогічні технології у закладах вищої технічної освіти» | uk_UA |
dc.description.abstract | Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі педагогіки. Метою викладання навчальної дисципліни є вивчення особливостей сутності стресу та основних підходів його дослідження; розуміння особливостей синдрому «професійного вигорання»; вивчення технологій профілактики та подолання професійного стресу. | uk_UA |
dc.description.abstract | This discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of pedagogy. The purpose of teaching the discipline is to study the features of the essence of stress and the main approaches to its study; understanding the features of the syndrome of "professional burnout"; study of technologies for prevention and overcoming of professional stress. | uk_UA |
dc.description.abstract | Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области педагогики. Целью преподавания учебной дисциплины является изучение особенностей сущности стресса и основных подходов его исследования; понимание особенностей синдрома «профессионального выгорания»; изучение технологий профилактики и преодоления профессионального стресса. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
dc.subject | професійна деформація | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | professional burnout | uk_UA |
dc.subject | professional deformation | uk_UA |
dc.subject | стресс | uk_UA |
dc.subject | профессиональное выгорание | uk_UA |
dc.subject | профессиональная деформация | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Психологія професійного вигорання і професійних деформацій» | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex of the discipline "Psychology of professional burnout and professional deformities" | uk_UA |
dc.title.alternative | Учебно-методический комплекс учебной дисциплины «Психология профессионального выгорания и профессиональных деформаций» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні комплекси кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
01_ППППД_РНП.pdf | Робоча навчальна програма | 512.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.