Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мигун, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-16T11:49:46Z | - |
dc.date.available | 2020-07-16T11:49:46Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.citation | Мигун Т.М. Сарагоса як топос національного супротиву в однойменному романі Беніто Переса Гальдоса // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.141-145 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7397-78-5 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44045 | - |
dc.description.abstract | „Сарагоса” (1874) – один із найяскравіший творів першої серії історичних романів „Національні епізоди” іспанського письменника Беніто Переса Гальдоса. Роман розповідає про облогу французами іспанського міста Сарагоси з 20 грудня 1808 року до 21 лютого 1809 року. Жителі Сарагоси хоробро обороняли своє місто протягом двох місяців, не зважали на голод і хвороби, не віддаючи без бою жодну вулицю чи будинок. Французи подолали опір, однак вони прийшли вже на майже мертве і знищене місто, у якому загинуло 54 тис. мешканців. У сучасному місті, на одній із площ, стоїть пам’ятник загиблим жителям Сарагоси й околиць як нагадування про мужність і відвагу захисників. Із тих пір Сарагоса отримала титул „Завжди Героїчної”, а її військове знамено прикрасила почесна нагорода іспанських королів. Цей епізод став одним із найяскравіших в історії боротьби іспанців із Наполеоном і символом нової іспанської нації. Отож, іспанська модерна ідентичність формується через зіткнення з військами Наполеона, коли відбулося об’єднання всього іспанського народу проти загарбника. Яскравим прикладом сильного протистояння іспанців із французами є згадані події в Сарагосі. Символ цього міста має неабияке значення для формування іспанської національної ідентичності. Таким чином, Сарагоса у романі Гальдоса постає важливим топосом для вивчення. Звертаючись до поняття «топос», розуміємо під ним велику одиницю художнього простору. Топос може складатися з окремих елементів – «локусів», які є здебільше площинним простором. Проблема репрезентації топосу розглядається на матеріалі аналізу роману «Сарагоса». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | Сарагоса | uk_UA |
dc.subject | Беніто Перес Гальдос | uk_UA |
dc.subject | національний супротив | uk_UA |
dc.subject | національна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | Іспанія | uk_UA |
dc.subject | топос міста | uk_UA |
dc.subject | локус | uk_UA |
dc.subject | художній простір | uk_UA |
dc.title | Сарагоса як топос національного супротиву в однойменному романі Беніто Переса Гальдоса | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.