Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зуєнко, Неля Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Монашненко, Анна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-04T10:35:05Z | - |
dc.date.available | 2020-06-04T10:35:05Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Зуєнко Н.О., Монашненко А. Концепція формування комунікативної культури майбутніх фахівців // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.246-250 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7832-35-4 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43281 | - |
dc.description | Література 1. Вікторова Л.В. Концепція формування професійнотермінологічної компетентності майбутніх лікарів ветеринарної медицини // Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України", 20–22 вересня 2007р., м. Ялта. – Зб. статей: Ч.2. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – С. 14–18. 2. Вікторова Л. В. Формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх фахівців сільського господарства / Л. В. Вікторова // Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (9–11 квіт. 2009 р., Ялта). – Ялта : РВВ КГУ, 2009. – С. 90–95. 3. Зуєнко Н. О. Розвиток навичок міжкультурної комунікації на заняттях з іноземної мови / Н. О. Зуєнко // Розвиток професіонала і професіоналізму: теорія і практика : зб. наук. пр. – Черкаси : ФОП Гордієнко Є. І. – 2014. – С. 140–142. 4. Зуєнко Н. О. Внутрішня форма терміна та дискурс / Н. О. Зуєнко, А. М. Монашненко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Філологічні науки». – К. : ВЦ НУБіП України, 2013. – Вип. 186, Ч. 1. – С. 60 – 64. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті аналізується комплекс психолого-педагогічних умов та принципів, який з високим ступенем вірогідності приведе до формування комунікативної культури майбутніх фахівців технічних вузів України. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to a selection and ground of complex pedagogical terms and principles which provide forming of communicative culture of future specialists. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье анализируется комплекс психологопедагогический условий и принципов, который с большой долей вероятности приведет к формированию коммуникативной культуры будущих специалистов технических вузов Украины. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | комунікативна культура | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | термінологія | uk_UA |
dc.subject | communicative culture | uk_UA |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | principles | uk_UA |
dc.subject | concept | uk_UA |
dc.subject | vocabulary | uk_UA |
dc.subject | terminology | uk_UA |
dc.subject | коммуникативная культура | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогические условия | uk_UA |
dc.subject | принципы | uk_UA |
dc.subject | концепция | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | терминология | uk_UA |
dc.title | Концепція формування комунікативної культури майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.title.alternative | The concept of forming a communicative culture of future professionals | uk_UA |
dc.title.alternative | Концепция формирования коммуникативной культуры будущих специалистов | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. XIII Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зуєнко1.pdf | 185.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.