Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892
Назва: | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі" |
Інші назви: | Учебно-методический комплекс дисциплины "Реклама в международном бизнесе" Educational and methodical complex of discipline "Advertising in international business" |
Автори: | Балабанова, Галина Петрівна |
Ключові слова: | реклама рекламна діяльність рекламна стратегія міжнародна рекламна діяльність рекламна кампанія рекламні послуги |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу.
Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі. This discipline is the theoretical basis of the set of knowledge and skills that form the international profile of a specialist in the field of international business. Mastering this discipline will provide an opportunity to methodologically substantiate and systematically organize the theoretical ideas of the specialist about advertising as a type of information activity required by the business entity for the development of international business. The purpose of teaching the discipline is to identify and disclose theoretical and applied aspects of advertising in international business. Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формируют международный профиль специалиста в области международного бизнеса. Усвоения данной дисциплины позволит методологически обосновать и системно упорядочить теоретические представления специалиста о рекламе как вид информационной деятельности, необходимой субъекту предпринимательской деятельности для развития международного бизнеса. Цель преподавания учебной дисциплины состоит в выявлении и раскрытии теоретических и прикладных аспектов рекламной деятельности в международном бизнесе. |
Опис: | Галузь знань: «Соціальні та поведінкові науки» Спеціальність: «Міжнародні економічні відносини» Освітньо-професійна програма: «Міжнародний бізнес» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42892 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
01_РМБ_НП.doc | Навчальна програма | 2.36 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
02_РМБ_РНП.doc | Робоча навчальна програма | 2.42 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Титулки РвМБ.docx | 2.6 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
16_РвМБ_ЕБ.docx | 62.78 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
12_РвМБ_Т.docx | 20.23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
11_РвМБ_МР_ПРЗ.doc | 71 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити | |
10_РвМБ_МР_СРС.docx | 15.8 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
06_РвМБ_КЛ.doc | 582.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.