Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Наталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Гармаш, Тетяна Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-24T08:29:41Z | - |
dc.date.available | 2020-01-24T08:29:41Z | - |
dc.date.issued | 2019-03-12 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41022 | - |
dc.description.abstract | Активні процеси інтеграції України у європейський економічний, суспільно-політичний, освітній простори формують нові тенденції у різних сферах життя кожного громадянина держави та сприяють зорієнтованості особистості на розширення міжкультурної комунікації та партнерства. Основними агентами впливу та актуалізації такого співробітництва виступають, насамперед, представники освітянської сфери, а саме, науковці та дослідники, які здійснюють компаративні дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теоретичні та прикладні аспекти перекладу, психології, світової літератури та викладання іноземних мов : Матер. ІІІ Міжвуз. Наук.-практ. конф. (м. Київ, 12 березня 2019 року). – Київ: КиМУ, 2019. – С. 116-123. | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | педагогічна термінологія | uk_UA |
dc.subject | переклад | uk_UA |
dc.title | Особливості інтерпретації українською мовою педагогічної термінології ЄС | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.speciality | Педагогіка, Філологія | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.Мельник_Н_І_Гармаш_Т_А_КиМУ.pdf | Стаття | 171.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.