Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837
Назва: | Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі |
Інші назви: | Psychological and pedagogical conditions of adaptation of first-year students to conditions of study in a higher educational institution |
Автори: | Бондар, Людмила Вікторівна Bondar, Ludmila Литвинчук, Наталя Борисівна Lytvynchuk, Natalia |
Ключові слова: | адаптація студентів-першокурсників психолого-педагогічна адаптація адаптованість труднощі адаптації успішність адаптації студентів |
Дата публікації: | 21-лис-2019 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Бондар Л.В. Психолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі / Л.В. Бондар, Н.Б. Литвинчук // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2019. – С. 130 – 134. |
Короткий огляд (реферат): | Питання психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі є актуальним та важливим. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності та вихованню студента як суб’єкта діяльності. Вивчено питання чинників, що впливають на адаптацію студентів-першокурсників та зумовлюють показники адаптованості. Отже, у вищому навчальному закладі має бути побудована така система організації навчального процесу, яка б забезпечувала ефективну адаптацію студентів до навчання. The issue of psychological and pedagogical adaptation of first-year students to higher education is relative and important. Successful adaptation contributes to the development of a student’s personality, the education of a student as a subject of activity, and establishes educational and cognitive interests as motives of education. The factors that influence the adaptation of first-year students and determine adaptability indicators are examined. The results of this process determine that a higher education institution should have a system in place that organizes the educational process to ensure the effective adaptation of students to learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40837 |
ISBN: | 978-617-7832-07-1 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондар, Литвинчук.pdf | 275.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.