Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40049
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гордієнко, Катерина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-09T07:21:14Z | - |
dc.date.available | 2019-08-09T07:21:14Z | - |
dc.date.issued | 2019-05-23 | - |
dc.identifier.citation | Гордієнко К.О. Правове регулювання відносин викладача та студента / «Трансформація політичних процесів у XXI столітті», IX Національний конвент: матеріали IX Національного конвенту Міжнародної асоціації студентів політичної науки (м. Київ, 23-24 травня 2019р.) / за загальною редакцією Конверського А.Є., Цвиха В.Ф., Батрименка О.В., Обушного М.І., Телешуна Я.С., Візняк А.Е. – Київ: 2019. – C. 56-58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40049 | - |
dc.description.abstract | Освіта є основою для всебічного, гармонійного розвитку особистості, суспільства і держави загалом. Начально-виховний процес у вищому освітньому закладі вимагає формування відносин, що регулюються не лише нормами адміністративного, фінансового, цивільного, трудового права, але й соціальними нормами і принципами, адже відсутнє єдине визначення поняття «освітнє право» серед науковців. Нормативно-смисловим регулятором суб’єктів освітньої діяльності є психолого-педагогічна етика як цілісно осмислена система поведінки викладача, яка заснована на моральних принципах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | правове регулювання відносин | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Правове регулювання відносин викладача та студента | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 32-027.21(082) | - |
dc.speciality | Юридична психологія | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гордієнко К., МАСПН, 2019docx.pdf | 301.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.