Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39385
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скирда, Тетяна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-10T07:11:57Z | - |
dc.date.available | 2019-06-10T07:11:57Z | - |
dc.date.issued | 2019-06-07 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39385 | - |
dc.description.abstract | Ефективність формування готовності залежить від визначення її рівневої характеристики сформованості, що дає змогу дати оцінку формуванням педагогічних умов. Завданням готовності є сформувати стійкі мотиваційні настанови; розвивати самоорганізацію освітнього процесу, вміння делегувати; застосовувати набуті навички у плануванні професійної діяльності. Для здійснення завдань існують певні чинники, підходи та компоненти. Для побудови критеріального апарату обирається шлях застосування від загальних до часткових критеріїв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Новітні тенденції в методиці викладання іноземних мов у вищій школі;20 | - |
dc.subject | модернізація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | міжнародна академічна мобільність | uk_UA |
dc.title | Критеріальні характеристики готовності до міжнародної академічної мобільності | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 81:378.14:37.013(063) | - |
dc.speciality | Педагогіка | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Критерії.docx | Тези | 137.43 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.