Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39230
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фролов, Ігор Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T18:29:17Z | - |
dc.date.available | 2019-06-03T18:29:17Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-01 | - |
dc.identifier.citation | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 327-328 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39230 | - |
dc.description.abstract | Ригідність в психології – це особливість психіки людини, при якій спостерігається ускладненість або нездатність до зміни наміченої програми діяльності, в умовах, коли об’єктивні причини вимагають її перебудови, нездатність адаптуватися до нових умов навколишнього середовища [1]. У студентів ригідність проявляється: у відсутності бажання приймати активну участь під час заняття (як правило демонстративно), фіксувати увагу на темі, сприймати нові знання й формувати нові уявлення, у не готовності змінювати звичний ритм навчання. У процесі педагогічного спілкування викладач прямо або опосередковано здійснює свої соціально-рольові та функціональні обов'язки по керівництву навчальним та виховним процесами. До складу завдань, що постають перед педагогом, входить організація ефективного спілкування з метою подолання ригідності, що, в свою чергу, вимагає наявності сформованої професійної комунікативної компетентності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | ригідність | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk_UA |
dc.subject | стилі педагогічного спілкування | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | авторитарний стиль | uk_UA |
dc.subject | демократичний стиль | uk_UA |
dc.subject | ліберальний стиль | uk_UA |
dc.title | Стилі педагогічного спілкування що сприяють подоланню когнітивної ригідності у студентів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 001:378-057.87 (063) | - |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фролов .pdf | 200.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.