Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39229
Title: | Психолого- педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра |
Authors: | Фартушна, Світлана Олександрівна |
Keywords: | аутизм діти з розладами аутичного спектра психолого-педагогічний супровід ігротерапія психолог |
Issue Date: | 1-Apr-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 326-327 |
Abstract: | Діти із розладами аутичного спектра сприймають світ дещо по іншому, не так як решта їх однолітків: вони занурюються у свій власний світ, мало контактують з оточуючими, намагаються весь час триматись подалі від загальних забав та розваг. Їм неприємно, коли до них хтось доторкається або намагається постійно дивитись в очі (це сприймається дітьми як певний сигнал,що їм хочуть завдати шкоди). Як наслідок - вони здебільшого самоізолюються від соціуму. Саме через психолого - педагогічний супровід дітей із розладами аутичного спектра має на меті допомогти таким дітям налагодити стосунки із зовнішнім світом та скорегувати емоційну сферу. При виборі методів, які сприяли б розслабленню дитини і допомагали б встановити довіру необхідно в першу чергу абстрагуватись від усіх збудників, що викликають стан занепокоєння у дитини. Серед психокорекційних технік можна виділити ігротерапію - як дієвий метод при роботі з дітьми із розладами аутичного спектра. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39229 |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Фартушна.pdf | 183.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.