Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39226
Title: | Формування мотивації до навчання у неуспішних учнів молодших класів |
Authors: | Струпова, Діана Анатоліївна |
Keywords: | мотивація мотивація до навчання молодші школярі навчально-виховна діяльность мотиваційна сфера |
Issue Date: | 1-Apr-2019 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 321-322 |
Abstract: | Проблема успішної навчально-виховної діяльності з кожним роком стає предметом дослідження педагогів, психологів та батьків. На сьогоднішній день активно досліджується проблема мотивації до навчання у школярів. Особливу увагу приділяють вивченню мотиваційної сфери до навчання у молодшому шкільному віці [2]. Серед вітчизняних психологів та педагогів, які досліджували проблему неуспішності у школярів, можна виділити: М.Н. Данилова, В.І. Зинова, Н.А. Менчинську, Т.А. Власова, М.С. Певзнера, А. Н. Леонтьєва, А.Р. Лурія, А.А. Смирнова, Л. Славіна, Ю.К. Бабанського. Завдяки їх працям можна підтвердити той факт, що академічна успішність школяра визначається не тільки його здібностями, скільки його бажанням навчатися, тобто його мотивацією. Мотивація до навчання є однією із найголовніших умов для успішної реалізації навчально-виховного процесу, що у свою чергу не тільки сприяє розвитку інтелектуальних задатків учнів, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39226 |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Струпова.pdf | 186.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.