Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисиця, Юлія Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-01T12:28:00Z | - |
dc.date.available | 2019-06-01T12:28:00Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-01 | - |
dc.identifier.citation | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 305 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204 | - |
dc.description.abstract | В умовах навчально-виховної діяльності викладач виступає одним із головних засобів передачі інформації та досвіду. Це говорить про те, що актуалізація останнього будується за законами спілкування. Загалом, в науковій літературі, спілкування визначається як складний, багатоплановий соціально-психологічний процес встановлення і розвитку контактів між людьми, породжений потребою у спільній професійній діяльності. Враховуючи вказане, слід зазначити, що в навчально-виховному процесі саме спілкування створює умови для розвитку мотивації студента психолога, його творчого потенціалу, розвитку критичного мислення та емпатії тощо. Окрім цього, повноцінне спілкування створює благоприємний психологічний клімат в навчальній групі, що сприяє продуктивності й результативності навчального процесу. Відтак, набуття викладачем особистісного стилю спілкування є необхідною умовою для взаємодії зі студентами. Його формування здійснюється на основі сукупності конкретних прийомів і засобів, які викладач доцільно, залежно від конкретних умов і можливостей навчання і виховання, реалізує у своїй діяльності на основі власного педагогічного досвіду, знань, здібностей та умінь. Окрім цього, становлення даного феномену людської психіки обумовлюється особистісними якостями педагога: ставлення викладача до студентів (активно-позитивне, пасивно-позитивне, ситуативно-негативне, стійке негативне), володіння організаторською технікою та ораторською. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | педагогічний стиль | uk_UA |
dc.subject | мотивація студента | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | психолог | uk_UA |
dc.title | Педагогічний стиль спілкування як ефективний засіб здійснення навчання майбутніх психологів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 001:378-057.87 (063) | - |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лисиця Юля.pdf | 171.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.