Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204
Название: | Педагогічний стиль спілкування як ефективний засіб здійснення навчання майбутніх психологів |
Авторы: | Лисиця, Юлія Валентинівна |
Ключевые слова: | педагогічний стиль мотивація студента викладач педагог психолог |
Дата публикации: | 1-апр-2019 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 305 |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах навчально-виховної діяльності викладач виступає одним із головних засобів передачі інформації та досвіду. Це говорить про те, що актуалізація останнього будується за законами спілкування. Загалом, в науковій літературі, спілкування визначається як складний, багатоплановий соціально-психологічний процес встановлення і розвитку контактів між людьми, породжений потребою у спільній професійній діяльності. Враховуючи вказане, слід зазначити, що в навчально-виховному процесі саме спілкування створює умови для розвитку мотивації студента психолога, його творчого потенціалу, розвитку критичного мислення та емпатії тощо. Окрім цього, повноцінне спілкування створює благоприємний психологічний клімат в навчальній групі, що сприяє продуктивності й результативності навчального процесу. Відтак, набуття викладачем особистісного стилю спілкування є необхідною умовою для взаємодії зі студентами. Його формування здійснюється на основі сукупності конкретних прийомів і засобів, які викладач доцільно, залежно від конкретних умов і можливостей навчання і виховання, реалізує у своїй діяльності на основі власного педагогічного досвіду, знань, здібностей та умінь. Окрім цього, становлення даного феномену людської психіки обумовлюється особистісними якостями педагога: ставлення викладача до студентів (активно-позитивне, пасивно-позитивне, ситуативно-негативне, стійке негативне), володіння організаторською технікою та ораторською. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204 |
Располагается в коллекциях: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лисиця Юля.pdf | 171.36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.