Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39203
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курінна, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-01T12:21:48Z | - |
dc.date.available | 2019-06-01T12:21:48Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-01 | - |
dc.identifier.citation | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 303-304 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39203 | - |
dc.description.abstract | Досвід стосунків з батьками, дорослими або ровесниками у дитячому віці є фундаментом для становлення та самопізнання особистості. Саме тому, вивчення проблем міжособистісних стосунків у дітей молодшого шкільного віку є важливим як для теорії педагогіки, так і для практики. Вивченням даного питання займались такi пcихологи та педагоги, як М.В. Cавчин, Л.П. Ваcиленко, О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, І.С. Булах, З.В. Огороднійчук, Т.М. Лиcянська, Н.П. Зубалiй, Л.М.Зiнченко, О.Г. Артемчук, Т.М. Зелiнcька та iнші | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | дитячий колектив | uk_UA |
dc.subject | взаємостосунки у дитячому колективі | uk_UA |
dc.title | Проблема міжособистісних стосунків молодших школярів в психолого-педагогічній літературі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 001:378-057.87 (063) | - |
Appears in Collections: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Курінна О..pdf | 193.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.