Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38924
Назва: | Особливості психологічного консультування шкільного психолога |
Автори: | Губицька, Аліса Олександрівна |
Ключові слова: | консультування психолога шкільний психолог психологічна служба школи психологічна допомога дітям виховний процес |
Дата публікації: | кві-2019 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 287-289 |
Короткий огляд (реферат): | Професійна діяльність практичного психолога має ряд особливостей в роботі з молодшими школярами. Консультаційна практика дітей віком від 6 до 10 років має власну специфіку, значно різниться від роботи із дошкільниками та дітей доросліших за віком. По-перше, головні причини проблем у школярів з'являються внаслідок неправильного виховання батьками, а також при наявності психологічних проблем у батьків (неправильна поведінка, неврози, психічні хвороби), які можуть переноситися на дитину. По-друге, консультування дітей повинне проводитися у присутності батьків, іноді – вчителя, що вимагає від психолога більш об'єктивної діагностики, використання основних та додаткових методів діагностики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38924 |
Розташовується у зібраннях: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губицька А .pdf | 181.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.