Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38685
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ястремська, Лариса Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T12:07:15Z | - |
dc.date.available | 2019-05-17T12:07:15Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ястремська Л.С. Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу з дисципліни « Екологічна біотехнологія» [Електронний ресурс] / Л.С. Ястремська; НАУ, каф. біотехнології. - К.: НАУ, 2018. - 1 файл. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38685 | - |
dc.description | Методичні рекомендації | uk_UA |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації щодо самостійної роботи з навчальної дисципліни «Екологічна біотехнологія» призначені для поліпшення самостійної роботи з навчального курсу. Самостійна робота студента (СРС) є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових аудиторних занять. Самостійна робота забезпечується системою навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення конкретної навчальної дисципліни, а саме: 1) підручниками; 2) навчальними і методичними посібниками; 3) методичними вказівками щодо виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни; 4) іншими навчально-методичними джерелами тощо. Метою самостійної роботи є опрацювання студентами окремих питань програми навчального курсу за консультативної участі викладача. При цьому розв’язують задачу щодо поглиблення теоретичних знань студентів з використанням сучасних інформаційних технологій. Під час опрацювання матеріалу студентами можуть бути використані різні форми самостійної роботи: – вивчення методичних рекомендацій згідно з темою; – вивчення базової та додаткової літератури; – самостійний пошук інформації; – підготовка рефератів (домашнього завдання) та інше. Після вивчення дисципліни студент повинен: знати: – основні схеми і способи біологічного очищення стічних вод; – способи біотехнологічної переробки відходів і побічних продуктів сільського господарства та промисловості; – біотехнологічні методи захисту навколишнього середовища від забруднень, рекультивації земель; – перспективи розвитку біоенергетики; – елементи генної інженерії і їх використання у розв’язанні екологічних проблем навколишнього середовища; – застосування біотехнологічних методів екологічному моніторингу; – біологічні напрями розв’язання агроекологічних завдань. вміти: – використовувати теоретичні знання під час проведення аналізів з використанням біотехнологічних методів контролю забруднень повітря, води, ґрунту і продуктів харчування; – проводити аналіз і прогнозувати роботу споруд біологічного очищення стічних вод за біологічними показниками; – моделювати біотехнологічні процеси; – приймати рішення по впровадженню біотехнологічних способів розв’язання екологічних задач. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НАУ | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk_UA |
dc.subject | екологічна біотехнологія | uk_UA |
dc.subject | біоенергетика | uk_UA |
dc.subject | екологічний моніторинг | uk_UA |
dc.subject | очищення стічних вод | uk_UA |
dc.title | Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу з дисципліни « Екологічна біотехнологія» | uk_UA |
dc.speciality | 162 «Біотехнології та біоенженерія» | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали співробітників кафедри біотехнології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕБ _МР_СРС.pdf | 379.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.