Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38410
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шугайло, Яна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-17T08:23:26Z | - |
dc.date.available | 2019-04-17T08:23:26Z | - |
dc.date.issued | 2019-03-22 | - |
dc.identifier.citation | Шугайло Я.В. Формування інформаційної компетентності соціальних працівників у процесі професійної підготовки. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: матеріали VІІ Міжнародної наук.-практ. конф., Київ, 2019. С. 164-165 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38410 | - |
dc.description.abstract | В умовах стрімкого розвитку глобального інформаційного простору та домінування інформаційних технологій у різних галузях професійної діяльності постає проблема підготовки особистості до функціонування в інформаційному суспільстві. Однією з головних суперечностей сучасної освіти є швидкі темпи збільшення обсягу інформації у світі та обмеження можливостей її засвоєння людиною. Саме тому інформаційна компетентність відноситься до ключових компетенцій особистості ХХІ сторіччя. Мета нашого пошуку - розглянути теоретичні аспекти формування інформаційної компетентності (в подальшому - ІК) майбутніх соціальних працівників | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | соціальні працівники | uk_UA |
dc.subject | інформаційна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні соціальні працівники | uk_UA |
dc.title | Формування інформаційної компетентності соціальних працівників у процесі професійної підготовки | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шугайло.pdf | 268.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.