Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степанчук, Олександр Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T07:30:58Z | - |
dc.date.available | 2019-04-05T07:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38305 | - |
dc.description.abstract | Розглянуті підходи, які дозволяють підвищити ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі міст шляхом розподілу транспортних потоків на основі принципів системно-оптимального управління ними | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | вулично-дорожня мережа | uk_UA |
dc.subject | пропускна спроможність | uk_UA |
dc.subject | транспортний потік | uk_UA |
dc.subject | транспортний засіб | uk_UA |
dc.subject | ефективність функціонування | uk_UA |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | розподіл | uk_UA |
dc.title | Вплив управління транспортними потоками на ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі міст | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 656.11 | - |
dc.speciality | Будівництво та цивільна інженерія, Автомобільні дороги і аеродроми | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВІА 2017.pdf | Основна стаття | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.