Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменець-Орлова, Інна Андріївна-
dc.date.accessioned2019-03-28T10:30:53Z-
dc.date.available2019-03-28T10:30:53Z-
dc.date.issued2018-09-
dc.identifier.citationСеменець-Орлова І. А. Теоретичні засади державного управління освітніми змінами в Украні: автореф. дис. ... на здобуття наук.ступ. доктора наук з державного управління : 25.00.01 – теорія та історія державного управління / Інна Андріївна Семенець-Орлова. - К.: МАУП, 2018. – 44 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38244-
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретичні засади державного управління освітніми змінами як підвиду соціального управління, можливості застосування сучасних теорій освітніх змін у стратегічному плануванні, програмуванні, моделюванні, проектуванні процесів реформування освіти в сучасній Україні. Проаналізовано інституційний вплив держави на процес реалізації освітніх змін з метою попередження проблемних ситуацій у системі управління освітою, забезпечення синхронності перетворень на різних ланках складної системи соціальної сфери, якою є освітня галузь, мінімізації труднощів на шляху реалізації освітніх змін та збільшення їх корисної дії. Концептуалізовано базове поняття розвитку освіти – освітню зміну. Розкрито процедурні аспекти освітніх змін, обґрунтований об’єктивний характер змін в освіті як галузі, що має безпековий вимір, а, відтак, цілепокладання розвитку системи освіти, виходячи з актуальних потреб суспільства. Проаналізовано та розкрито суть і особливості філософсько-методологічних та теоретичних основ дослідження державного управління освітніми змінами в Україні в контексті світових та національних суспільних процесів. Охарактеризовано особливі ознаки, функціональні можливості освітніх змін, визначено їх типології у сучасних теоретичних інтерпретаціях. Досліджено предметне поле і категоріальний апарат управління освітніми змінами з використанням синергетичного підходу. Розкрито зміст і специфіку освітніх змін як інструментальної підсистеми організаційного розвитку, обґрунтовано місце теорії освітніх змін в теоріях організації. Виокремлено універсальні методологічні схеми успішного впровадження запланованих освітніх змін, що відповідають селективній моделі управління змінами. Обґрунтовано наукові основи освітніх змін як об’єктів державного управління, охарактеризовано тенденційність державного управління освітніми змінами. Розкрито особливості регуляторного впливу держави на процес впровадження освітніх змін на загальнодержавному, регіональному та рівні освітнього закладу з метою забезпечення гарантій реалізації конституційного права особи на освіту, що здійснюється за допомогою системи державного управління у сфері освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення правових основ та оптимізації організаційно-управлінських засад реформування освіти в сучасній України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМАУПuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАвтореферат дисертації;-
dc.subjectосвітні зміниuk_UA
dc.titleТеоретичні засади державного управління освітніми змінами в Україніuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
dc.subject.udc351.851-027.21-048.78(477)(02)-
dc.specialityДержавне управління освітоюuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArefSemenetsOrlovaІ_.pdfАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеню доктора наук з державного управління522.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.