Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєва, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorБойченко, Сергій Валерійрвич-
dc.contributor.authorЩарбаченко, Владислав Артурович-
dc.date.accessioned2019-02-28T06:28:50Z-
dc.date.available2019-02-28T06:28:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37871-
dc.description.abstractДана стаття присвячена оцінці параметрів роботи реактивного двигуна з використанням звичайного та альтернативного реактивного палива, отриманого шляхом сумішшю з біологічними добавками рослинного масла, під час випробувань на стенді. Стандартне реактивне паливо та новостворене альтернативне реактивне паливо було перевірено та порівняно в умовах роботи двигуна. Перевірена та доведена гіпотеза, що альтернативні реактивні палива можуть бути використані як робочий елемент реактивних двигунів, що забезпечують його надійну та ефективну роботу. Було експериментально визначено, що використання альтернативних реактивних палив призводить до покращення характеристик штреку реактивних двигунів та зменшення витрати палива. Вони забезпечують більш енергоефективне функціонування реактивного двигуна. Було також виявлено, що використання альтернативних реактивних палив призводить до зменшення температури газу в струменевій трубі. Це може позитивно впливати на довговічність матеріалів і конструкції двигуна проти високих температур, а також на зменшення викидів NOx. Результати дослідження показують, що експлуатаційні параметри реактивного двигуна, оснащеного новими альтернативними реактивними паливами, повністю задовольняють експлуатаційні норми, встановлені в специфікації для перевіреного двигуна. Альтернативні авіаційні палива, запропоновані в дослідженні, можуть використовуватися як робочий елемент авіаційного двигуна без необхідності внесення змін у його конструкцію. У статті детально представлені результати дослідження щодо таких показників: тяга, витрата палива, тиск на форсунках, температура газу за турбіною, відносна частота обертання ротора, прийомистість. Всі розрахунки представлені графічно та у таблицях. Зроблені висновки щодо кожного з перерахованих параметрів оцінки та проведено порівняння традиційного палива з винайденим альтернативним, згідно до чого було отримано, що використання результаті стендових випробувань було зроблено висновок, що експлуатаційні параметри ГТД за використання нових альтернативних палив повністю задовольняють експлуатаційні норми, встановлені для випробуваного ГТД.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауково-технічний збірник “Вісник Національного транспортного університету”, Серія “Технічні науки”, Випуск 3 (42), 2018uk_UA
dc.subjectАВІАЦІЙНИЙ ДВИГУНuk_UA
dc.subjectАВІАЦІЙНЕ ПАЛИВОuk_UA
dc.subjectАЛЬТЕРНАТИВНЕ ПАЛИВОuk_UA
dc.subjectБІОДОБАВКИuk_UA
dc.subjectТЯГАuk_UA
dc.subjectВИТРАТА ПАЛИВАuk_UA
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬ ДВИГУНАuk_UA
dc.subjectСТЕНДОВИЙ ТЕСТuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПАРАМЕТРІВ АВІАЦІЙНОГО ДВИГУНА, З ВИКОРИСТАННЯМ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ПАЛИВ НА ОСНОВІ ВІДНОВЛЮВАНОЇ РОСЛИННОЇ СИРОВИНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc665.753(045)-
Appears in Collections:Наукові матеріали співробітників кафедри екології (монографії, глави монографій)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник НТУ, 42, 2018.pdf401.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.