Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ |
Authors: | Хохліна, Олена Петрівна |
Keywords: | інклюзивні та спеціальні навчальні заклади корекційно-розвивальна робота учні з обмеженими інтелектуальними можливостями (з затримкою психічного розвитку та розумово відсталі) формування розумової сфери |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті на основі результатів теоретико-емпіричного дослідження доводиться необхідність проведення на заняттях в умовах інклюзивних (як і спеціальних) навчальних закладів корекційно-розвивальної роботи з учнями, що мають різні інтелектуальні можливості, спрямованої на формування у них розумової сфери. Як предмет корекції розглядається система якостей розуму (узагальненість, усвідомленість, самостійність, стійкість), від яких залежить успішність навчально-практичної діяльності та які характеризують загальні здібності людини. Педагогічна робота, що передбачає врахування суті та особливостей формування розумової сфери у нормально розвинених учнів, учнів із затримкою психічного розвитку та з розумовою відсталістю, є умовою досягнення щодо них не лише корекційно-розвивальних результатів, а й результатів навчання – засвоєння знань та способів дій (навичок та вмінь). |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. Особливості формування.pdf | Стаття на тему: "ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ" | 322.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.