Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, Володимир Порфирійович-
dc.date.accessioned2018-10-17T08:01:15Z-
dc.date.available2018-10-17T08:01:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36734-
dc.description.abstractРозроблено метод побудови оптимальної траєкторії руху мобільного робота, що обʹєднує множину початкових і кінцевих точок в робочому середовищі з перешкодами. Для сегментації початкової траєкторії відповідно до обмежень розроблено евристичний алгоритм,що забезпечує послідовне формування лінійних і дугових сегментів максимальної довжини з фіксованою початковою точкою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник інженерної академії України;№ 3-4-
dc.subjectматематична модель руху мобільного роботаuk_UA
dc.subjectінтелектуальне керування мобільним роботомuk_UA
dc.subjectоптимальна траєкторія рухуuk_UA
dc.subjectсегментація початкової траєкторіїuk_UA
dc.titleМатематичні моделі обробки інформації при переміщенні мобільного роботаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи співробітників кафедри Безпеки інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viau_2013_3-4_32.pdfМАТЕМАТИЧНІ МОДЕЛІ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ МОБІЛЬНОГО РОБОТА577.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.