Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корченко, Олександр | - |
dc.contributor.author | Хорошко, Володимир | - |
dc.contributor.author | Орєхова, Ірина | - |
dc.contributor.author | Хохлачова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T10:49:10Z | - |
dc.date.available | 2018-09-20T10:49:10Z | - |
dc.date.issued | 2015-03-05 | - |
dc.identifier.issn | 2410-7840 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36148 | - |
dc.description.abstract | Проблеми інформаційної безпеки в останні роки стали досить актуальними і важливими. Проблеми, які розглядаються в інформаційній безпеці є настільки складними, багатогранними і специфічними, що ефективне їхнє рішення можуть здійснювати тільки фахівці високого рівня професійної підготовки. У зв'язку з цим виникає дуже важливе завдання підготовки таких фахівців. Тому структуризація найважливіших загальних аспектів проблеми якості навчально-методичного забезпечення системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки в інтересах державних структур України дозволяє сформулювати шляхи її вирішення з позицій системного аналізу. Міжнародні та державні стандарти визначають три групи показників якості інформаційних послуг: технічні, суб'єктивні та економічні. Використовуючи цей підхід, як критерій класифікації навчально-методичного забезпечення використовується спосіб вимірювання. Запропонована класифікація показників якості навчально-методичного забезпечення включає в себе: об'єктивні і суб'єктивні показники. При цьому об'єктивні показники складаються з: невикористовуваних, спеціальних та подвійного застосування. А суб'єктивні в свою чергу - це показники першого і другого роду. Причому до показників першого роду відносяться: повнота, адекватність, релевантність, толерантність і своєчасність, а до показників другого роду: важливість і конфіденційність. Суб'єктивні показники розглядаються в межах певного часового інтервалу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науково-практичний журнал "Захист інформації" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Захист інформації;№1 | - |
dc.subject | інформаційна безпека | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | якість фахівців | uk_UA |
dc.subject | показники якості | uk_UA |
dc.title | Оцінювання якості підготовки фахівців з інформаційної безпеки | uk_UA |
dc.title.alternative | Оценка качества подготовки специалистов по информационной безопасности | uk_UA |
dc.title.alternative | Training quality assessment of information security specialists | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.1 (045) | - |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) Наукові роботи співробітників кафедри Безпеки інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8318-21130-1-SM.pdf | ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ | 491.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.