Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAblesimov, A. K.-
dc.contributor.authorPylypenko, M. A.-
dc.date.accessioned2018-09-20T10:19:26Z-
dc.date.available2018-09-20T10:19:26Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.otherDOI: 10.18372/1990-5548.55.12747-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36127-
dc.description.abstractDesigned the model of the nonlinear stabilization system of the ship course and showed experimental and theoretical research results of the selection an optimal regulator for the system, which excludes, at the same time, appearance of limit cycles in it. As research method, the method of describing function was used. Simulation of the nonlinear stabilization system of the ship course with different types of regulators allowed to perform a comparative assessment of industrial regulators. To improve the properties of the PID-regulator, it is proposed to a nonlinear correction system.uk_UA
dc.description.abstractРозроблено модель нелінійної системи стабілізації курсу корабля і представлено результати теоретичних і експериментальних досліджень з вибору для неї оптимального регулятора, що виключає в той же час виникнення в ній граничних циклів. Як метод досліджень в роботі застосований метод описуючої функції. Моделювання системи стабілізації і керування курсом корабля з різними типами регуляторів дозволило провести порівняльну оцінку промислових регуляторів. Для покращення властивостей ПІД-регулятора, до його складу запропоновано ввести нелінійну систему корекції.uk_UA
dc.description.abstractРазработана модель нелинейной системы стабилизации курса корабля и представлены результаты теоретических и экспериментальных исследований по выбору для системы оптимального регулятора, исключающего в то же время вероятность возникновение в ней предельных циклов. Как метод исследований в работе применен метод описывающей функции. Моделирование системы стабилизации и управления курсом корабля с различными типами регуляторов позволило провести сравнительную оценку промышленных регуляторов. Для улучшения свойств ПИД-регулятора, в его состав предложено ввести нелинейную систему коррекции.uk_UA
dc.publisherКиїв «Освіта України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;2018. N1(55): 29-34-
dc.relation.ispartofseriesЕлектроніка та системи управління;2018. N1(55): 29-34-
dc.subjectShipuk_UA
dc.subjectstabilization systemuk_UA
dc.subjectcourseuk_UA
dc.subjectnonlinearityuk_UA
dc.subjectdescribing functionuk_UA
dc.subjectcontrolleruk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.subjectthe frequency transfer functionuk_UA
dc.subjectКорабельuk_UA
dc.subjectсистема стабілізаціїuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectнелінійністьuk_UA
dc.subjectописуюча функціяuk_UA
dc.subjectрегуляторuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectчастотна передатна функціяuk_UA
dc.subjectКорабльuk_UA
dc.subjectсистема стабилизацииuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectнелинейностьuk_UA
dc.subjectописывающая функцияuk_UA
dc.subjectрегуляторuk_UA
dc.subjectкоррекцияuk_UA
dc.subjectчастотная передаточная функцияuk_UA
dc.titleTHE OPTIMUM REGULATOR FOR THE NONLINEAR STABILIZATION SYSTEM OF THE INERTIAL CONTROL OBJECTuk_UA
dc.title.alternativeОптимальний регулятор для нелінійної системи стабілізації інерційного об’єкта керуванняuk_UA
dc.title.alternativeОптимальный регулятор для нелинейной системы стабилизации инерционного объекта управленияuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
dc.subject.udc629.5.051 (045)-
dc.specialityAUTOMATIC CONTROL SYSTEMSuk_UA
dc.specialityСИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozdil 2_1_Аблесимов++.pdfНаукова стаття1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.