Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33228
Назва: | Диференціально-психологічні особливості прояву здібностей до навчання у студентів-психологів |
Автори: | Каряка, Інна Вікторівна |
Ключові слова: | Здібності, проблема вивчення здібностей, академічні, інтелектуальні здібності, академічні, інтелектуальні здібності |
Дата публікації: | 20-бер-2018 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33228 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Каряка І.В._тези.doc | 44.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.