Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33083
Назва: | ПРІОРИТЕТИ ІННОВАЦЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПОСТІДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА |
Автори: | Стежко, Юрій Григорович |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються багатофакторність інноваційного розвитку вищої освіти, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників піднесення рівня освіти. Обгрунтовується нагальна потреба вдосконгалення професійної підготовки випусників, приведення її у відповідність запитам постіндустріального суспільства та вимогам євроінтеграції. Йдеться про вдосконалення економічного механізму функціонування системи вищої освіти, моделі управління інноваційним розвитком. Наразі з усією готротою постає питання переорієнтації університетської освіти із традиційного навчання як кількісного накопичення знань на формування компетенцій, з процесу на результат у діяльнісному вимірі. Йдеться про формування низки компетнцій, зокрема, професійної, лінгвокультурної, громадянської. Обгрунтовується значимість демократичної громадянської освіти, запровадження у програму вищої освіти предмета “соціальні технології”за зразками східних країн -- членів Ради Європи -- у формування громадянського суспільства |
Опис: | У статті висвітлюються багатофакторність інноваційного розвитку вищої освіти, взаємообумовленість економічних, соціальних, педагогічних чинників піднесення рівня освіти. Обгрунтовується нагальна потреба вдосконгалення професійної підготовки випусників, приведення її у відповідність запитам постіндустріального суспільства та вимогам євроінтеграції. Йдеться про вдосконалення економічного механізму функціонування системи вищої освіти, моделі управління інноваційним розвитком. Наразі з усією готротою постає питання переорієнтації університетської освіти із традиційного навчання як кількісного накопичення знань на формування компетенцій, з процесу на результат у діяльнісному вимірі. Йдеться про формування низки компетнцій, зокрема, професійної, лінгвокультурної, громадянської. Обгрунтовується значимість демократичної громадянської освіти, запровадження у програму вищої освіти предмета “соціальні технології”за зразками східних країн -- членів Ради Європи -- у формування громадянського суспільства |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33083 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stezhko_statja_ukr..doc | 97 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.