Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнпілогова, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-02-19T11:57:02Z-
dc.date.available2018-02-19T11:57:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32579-
dc.description.abstractУ статті розглядаються мотиваційні компоненти, які допомагають викладачеві спрямувати розумову діяльність студентів на вивчення іноземної (англійської) мови професійного спрямування. Окрім того, увагу звернено на конструктивістський та комунікативний підходи, які варто використовувати у навчанні англійської мови старшокласників для подальшого досягнення більш ефективних результатів у вищій школі.uk_UA
dc.publisherК. : – НАУ, 2018.uk_UA
dc.subjectмотивація, зовнішні та внутрішні мотиваційні компоненти, цілі, іноземна (англійська) мова професійного спрямування, конструктивізм, комунікативний підхід, автономія.uk_UA
dc.titleWAYS TO STIMULATE MENTAL ACTIVITY OF STUDENTS DURING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES (ESP) CLASSESuk_UA
dc.title.alternativeАктуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів III Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 квітня 2017 р., м. Київ, Національний авіаційний університетuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов за фахом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_нніно_3_двокр-12-14 анпилогова статья.pdf353.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.