Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПазюра, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-05-30T11:24:57Z-
dc.date.available2017-05-30T11:24:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2543-7925-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639-
dc.description.abstractРозглянуто умови виникнення альтернативних шляхів здобуття педагогічної освіти наприкінці XX як одного з механізмів забезпечення якості освіти в різних штатах країни. Увагу приділено перевагам та недолікам нетрадиційного способу одержання педагогічної професії. Виявлено особливості його розвитку в різних штатах країни, специфіку підготовки майбутніх педагогів за «нетрадиційними» програмами, охарактеризовано цільову аудиторію. Виявлено, що альтернативна сертифікація спрямована на задоволення потреб у неперервному професійному розвитку викладача. Автор підкреслює важливість альтернативних програм для підвищення ефективності професійної діяльності учителівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Академії Спеціальної педагогіки у Варшавіuk_UA
dc.subjectальтернативні програми навчання, педагогічна освіта, неперервна освіта, педагогічний персонал, професійний розвиток, сертифікація учителівuk_UA
dc.titleНеперервна освіта у підготовці вчителів у США: альтернативна програмаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пазюра Н.В._Неперервна освіта у підготовці вчителів у США.docстаття82 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.