Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639
Назва: | Неперервна освіта у підготовці вчителів у США: альтернативна програма |
Автори: | Пазюра, Наталія Валентинівна |
Ключові слова: | альтернативні програми навчання, педагогічна освіта, неперервна освіта, педагогічний персонал, професійний розвиток, сертифікація учителів |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво Академії Спеціальної педагогіки у Варшаві |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто умови виникнення альтернативних шляхів здобуття педагогічної освіти наприкінці XX як одного з механізмів забезпечення якості освіти в різних штатах країни. Увагу приділено перевагам та недолікам нетрадиційного способу одержання педагогічної професії. Виявлено особливості його розвитку в різних штатах країни, специфіку підготовки майбутніх педагогів за «нетрадиційними» програмами, охарактеризовано цільову аудиторію. Виявлено, що альтернативна сертифікація спрямована на задоволення потреб у неперервному професійному розвитку викладача. Автор підкреслює важливість альтернативних програм для підвищення ефективності професійної діяльності учителів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28639 |
ISSN: | 2543-7925 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пазюра Н.В._Неперервна освіта у підготовці вчителів у США.doc | стаття | 82 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.