Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХребет, Валерий Григорьевичru
dc.contributor.authorХребет, Валерій Григоровичuk_UA
dc.contributor.authorKhrebet, Valeriyen
dc.contributor.authorВербицкий, Владимир Григорьевичru
dc.contributor.authorВербицький, Володимир Григоровичuk_UA
dc.contributor.authorVerbitskii, Volodymyren
dc.contributor.authorБанников, Валерий Александровичru
dc.contributor.authorБанніков, Валерій Олександровичuk_UA
dc.contributor.authorBannikov, Valeriyen
dc.contributor.authorВельмагина, Наталия Александровнаru
dc.contributor.authorВельмагіна, Наталія Олександрівнаuk_UA
dc.contributor.authorVelmagina, Nataliyaen
dc.date.accessioned2017-02-09T08:46:09Z-
dc.date.available2017-02-09T08:46:09Z-
dc.date.issued2016-05-21-
dc.identifier.citationХребет В. Г. Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля / В. Г. Хребет, В. Г Вербицкий, В. А. Банников, Н. А. Вельмагина // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2016.– №2(6). – С. 160.uk_UA
dc.identifier.issn2313-5425-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24705-
dc.description.abstractРассмотрен альтернативный подход определения условий безопасной потери устойчивости прямолинейного стационарного движения модели двухосного экипажа с избыточной поворачиваемостью в смысле Н.Н. Баутина на основе геометрической картины механизма дивергентной потери устойчивости. Силы увода как функции углов увода представлены з точностью до кубических Условия безопасной потери устойчивости зависят от соотношения между коэффициентами сопротивления уводу и коэффициентами сцепления в поперечном направлении осей.ru
dc.description.abstractРозглянуто альтернативний підхід до визначення умов безпечної втрати стійкості(в сенсі М.М. Баутіна) прямолінійного стаціонарного режиму руху моделі двохосного екіпажу з надлишковою повороткістю, що базується на геометричній картині механізму дивергентної втрати стійкості. Сили відведення як функції кутів відведення представлені з точністю до кубічних членів. Умови безпечної втрати стійкості залежать від співвідношення між коефіцієнтами опору відведення та коефіцієнтами зчеплення в поперечному напрямі на осях.uk_UA
dc.description.abstractAn alternative approach is considered to determination of the conditions of safe stability loss for rectilinear stationary motion of an oversteered (in the sense of M. Bautin) two-axes vehicle model. The approach is based on a geometrical representation of the divergent stability loss mechanism. The slipping forces as functions of slipping angles are presented with an accuracy to a cubic term. The safe stability loss conditions depend on the ratio between the slipping resistance coefficients and the clutch coefficients in the transverse direction of the axes.en
dc.language.isoruen
dc.publisherЛуцький національний технічний університет, Луцьк, Україна.uk_UA
dc.subjectавтомобильru
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectсaren
dc.titleПостроение бифуркационного множества модели двухосного автомобиляru
dc.title.alternativeПобудова біфуркаційної множини моделі двохосьового автомобіляuk_UA
dc.title.alternativeBuilding the bifurcation set of a two-axes vehicle modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.