Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24520
Title: Формування креативного підходу при викладанні української літератури в умовах середньої школи
Other Titles: Формирование креативного подхода при преподавании украинской литературы в условиях средней школы
Formation of a Creative Approach to Teaching Ukrainian Literature in Secondary School
Authors: Харицька, Лариса Іванівна
Харицкая, Лариса Ивановна
Harytska, Larysa
Keywords: Креативність, учень, вчитель, творча особистість, українська література, середня школа.
Креативность, ученик, учитель, творческая личность, украинская литература, средняя школа.
Сreativity, pupil, teacher, creative personality, Ukrainian literature, secondary school.
Issue Date: 17-Feb-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Харицька Л. І. Формування креативного підходу при викладанні української літератури в умовах середньої школи / Л. І. Харицька // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 204–218.
Abstract: У статті розкрито та охарактеризовано поняття креативності в контексті викладання української літератури в умовах сучасної середньої школи. Окреслено основні напрямки роботи вчителя щодо формування творчої особистості учня. Визначено основні завдання та роль вчителя у вирішенні означеної проблеми.
В статье раскрыто и охарактеризовано понятие креативности в контексте преподавания украинской литературы в условиях современной средней школы. Определены основные направления работы учителя по формированию творческой личности ученика. Определены основные задачи и роль учителя в решении этой проблемы.
The concept of creativity is presented and described in the context of teaching Ukrainian literature in today’s secondary school. The main trends of the teacher’s activities aimed to form a pupil as a creative personality are established. The main tasks in solving the problem mentioned above as well as the role of the teacher in it are defined.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24520
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.