Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24407
Назва: | Компетентнісний підхід до вивчення фізики у системі неперервної освіти |
Інші назви: | Компетентнісний підхід до вивчення фізики у системі неперервної освіти |
Автори: | Мавієвська, Галина Іванівна Матвиевская, Галина Ивановна |
Ключові слова: | Компетентнісний підхід, компетентності, фізика. Компетентностный подход, компетентности, физика. |
Дата публікації: | 1-гру-2014 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна |
Бібліографічний опис: | Мавієвська Г. І. Компетентнісний підхід до вивчення фізики у системі неперервної освіти / Г. І. Мавієвська // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : ІХ Міжрегіонал. семінар, 14 лист. 2014 р., м. Київ : матер. семінару. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2014. – С. 136–144. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність застосування компетентнісного підходу з точки зору новітніх тенденцій розвитку вітчизняної освіти. Розкрито особливості компетентнісно орієнтованого вивчення курсу фізики та наведено способи його реалізації. В статье обоснована необходимость применения компетентностного подхода с точки зрения новейших тенденций развития отечественного образования. Раскрыты особенности компетентносно ориентированного изучения курса физики и приведены способы его реализации. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24407 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компетентнісний підхід до вивчення фізики у системі неперервної освіти.pdf | Мавієвська Г. І. Матеріали конференції | 2.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.