Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Title: Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Other Titles: Анализ исследования уровня физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
Analysis of Studying the Quality of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for their Studies at an Engineering University
Authors: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Keywords: Рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний).
Уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; критерии эмпирического исследования (целевой, мотивационный, когнитивный, деятельностный, рефлексивный, результативный).
А level of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university, empiric study criteria (goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, efficiency-oriented).
Issue Date: 3-Feb-2014
Publisher: Житомирський державний університет імені Івана І. Франка, м. Житомир, Україна
Citation: Муранова Н. П. Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. – 6 (72). – С. 142–152.
Abstract: У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового, мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого-педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.
В статье представлены результаты эмпирического исследования состояния процесса доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников; охарактеризованы уровни проявления целевого, мотивационного, когнитивного, деятельностного, рефлексивного и результативного критериев; результаты диагностики интегрировано в уровне физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Сформулирован вывод о необходимости комплексного психолого-педагогического изучения актуального состояния доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете.
The article presents the findings of the empiric study of the state of physico-mathematical senior pupils training. Also, the article describes different manifestation degrees of the goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, and efficiency-oriented criteria. The diagnosis results are integrated into the levels of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university. The conclusion is made on the necessity of the complex psychological and pedagogical study of the current state of the pre-university physico-mathematical senior pupils training for their studies in an engineering university.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз дослідження рівня ФМ підготовки до навч. в тех. університеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття7.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.