Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987
Назва: | Екологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школи |
Інші назви: | Монографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с. |
Автори: | Саєнко, Тетяна Василівна Бойченко, Сергій Валерійович |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Нині доцільно переходити від педагогіки фактів до методологічної педагогіки, яку можна назвати екологічною освітою, що здатна скласти основу сучасної інноваційної освітньої концепції, ідея якої закладена, на нашу думку, у представленій роботі. Автори слушно зазначають, що поширення екопедагогіки, активізація неформального сектору освіти, запровадження екоменеджменту та екоаудиту, розбудова психолого-педагогічних засад інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу сприятимуть формуванню екологічного мислення, свідомості, етики, культури – визначальних факторів сталого суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації у наукових виданнях співробітників кафедри екології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
images.pdf | Екологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школи, Монографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с. | 1.9 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.