Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Іван Миколайович-
dc.contributor.authorБорисюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorЗаря, Ігор Вікторович-
dc.date.accessioned2016-05-12T15:29:31Z-
dc.date.available2016-05-12T15:29:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19660-
dc.descriptionGrounded directions of methodological provisions of social geography in the study of regional tourist markets (define the essence of the term "regional tourism market," the use of specific geographic methods to study regional tourist markets, the definition of geographical criteria and indicators for assessment, diagnosis and prognosis of regional tourist markets) to create geographical concept of sustainable development. On the basis of geographical areas when analyzing studies regional tourist markets are the concept of regional marketing. The expediency of development of the theory of social and geographic marketing.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовуються основні напрямки застосування методологічних положень суспільної географії в дослідженні регіональних туристичних ринків (визначення суті терміну «регіональний туристичний ринок», застосування специфічних географічних методів для дослідження регіональних туристичних ринків, визначення системи географічних критеріїв і показників оцінки, діагностики та прогнозування регіональних туристичних ринків) для створення географічної концепції їх стійкого розвитку. У якості основи при аналізі напрямків географічного дослідження регіональних туристичних ринків виступають концепції регіонального маркетингу. Обґрунтовується доцільність розробки теорії суспільно-географічного маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Географія;1(63)-
dc.subjectсуспільно-географічна методологія, регіональний туристичний ринок, маркетинг туристичного регіону, інтегральний туристичний потенціал регіону, географічне дослідження регіональних туристичних ринківuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ТУРИСТИЧНИХ РИНКІВuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF SOCIO-GEOGRAPHICAL METHODOLOGY TO THE STUDY OF REGIONAL TOURISM MARKETuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Дудник та ін..docxОсновна стаття28.31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.