Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235
Название: | ГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИ ЯК ПРИЧИНА ЗАТОРУ |
Авторы: | Кротов, Р. В. Першаков, Валерій Миколайович |
Ключевые слова: | ГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИ ПРИЧИНА ЗАТОРУ |
Дата публикации: | 2014 |
Библиографическое описание: | Розширення. Якщо потік, який перетинає одну з гілок розширення, перевищує його пропускну здатність протягом деякого часу, то в загальному під’їзді до розширення може вирости черга. Якщо цей під’їзд вузький, черга повинна зникати за принципом буфера – «першим увійшов, першим вийшов» – таким чином, будуть накопичуватися і затримуватися транспортні засоби, які повинні їхати по іншій гілці розширення дороги. |
Описание: | Існує гіпотеза про те, що причина заторів криється в «вузьких місцях» – звуженнях і розширеннях дороги, як постійних, так і тимчасових. Вони є причиною утворення, зростання і поширення черг на дорогах. Існує кілька типів «вузьких місць», поблизу яких формуються затори: Активні «вузькі місця». Між двома ділянками дороги є активне «вузьке місце», якщо висхідний транспортний потік перевантажений (викликає черги), а низхідний є вільним. Виявлення активних "вузьких місць" на ділянках дороги ефективно для запобігання дорожньо-транспортних подій. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кротов, Першаков.pdf | 149.51 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.