Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15745
Title: ВИДОВИЩЕ ЯК ФОРМА МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПЛЮРАЛІЗМУ
Other Titles: ЗРЕЛИЩЕ КАК ФОРМА МАССОВОЙ КОММУНИКАЦИИ В УСЛОВИЯХ КОММУНИКАЦИОННОГО ПЛЮРАЛИЗМА
SPECTACLE AS A FORM OF MASS COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF DIVERSITY OF COMMUNICATION MEANS
Authors: Абисова, Марія Анатоліївна
Issue Date: 2011
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У статті проаналізовано комунікативні характеристики видовища в умовах тотальної візуалізації постсучасного суспільства.
Статья посвящена анализу коммуникативных характеристик зрелища в условиях тотальной визуализации постсовременного общества.
The article is devoted to the analysis of communicative characteristics of the spectacle under circumstances of total visualization in the post-modern society.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15745
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.