Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734
Назва: КОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮ
Інші назви: Конструирование общества спектакля
Forming of Society of the Spectacle
Автори: Абисова, Марія Анатоліївна
Ключові слова: суспільство спектаклю, бренд, неотрайбалізм, маркетингові комунікації.
общество спектакля, бренд, неотрайбализм, маркетинговые коммуникации.
society of the spectacle, brand, neotribalism, marketing communications.
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Аналізується роль брендових комунікацій у формуванні думок, смаків, цінностей, уподобань та дій акторів суспільства видовища.
Анализируется роль брендовых коммуникаций в формировании мнений, вкусов, ценностей, предпочтений и действий акторов общества зрелища.
The role of brand-communications in forming of opinions, tastes, judgments, values and actions of actors in the society-show is represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮ.pdfСтаття561.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.