Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734
Title: КОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮ
Other Titles: Конструирование общества спектакля
Forming of Society of the Spectacle
Authors: Абисова, Марія Анатоліївна
Keywords: суспільство спектаклю, бренд, неотрайбалізм, маркетингові комунікації.
общество спектакля, бренд, неотрайбализм, маркетинговые коммуникации.
society of the spectacle, brand, neotribalism, marketing communications.
Issue Date: 2011
Abstract: Аналізується роль брендових комунікацій у формуванні думок, смаків, цінностей, уподобань та дій акторів суспільства видовища.
Анализируется роль брендовых коммуникаций в формировании мнений, вкусов, ценностей, предпочтений и действий акторов общества зрелища.
The role of brand-communications in forming of opinions, tastes, judgments, values and actions of actors in the society-show is represented.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15734
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНСТИТУЮВАННЯ СУСПІЛЬСТВА СПЕКТАКЛЮ.pdfСтаття561.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.