Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14588
Назва: | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМУВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна |
Ключові слова: | готовність, інтерактивні технології, критерії, показники, рівні готовності, соціальний працівник |
Дата публікації: | гру-2014 |
Видавництво: | Вісник Національного авіаційного університету |
Серія/номер: | Педагогіка. Психологія;5 |
Опис: | Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх соціальних працівників, професійний рівень яких повинен відповідати вимогам сьогодення. У роботі розкрито суть змісту готовності майбутніх соціальних працівників до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності, обґрунтовані критерії, показники та рівні сформованості означуваної готовності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14588 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Хоменко-Семенова Л. О..docx | 27.87 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.