Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурлакова, Ірина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-10T11:32:50Z | - |
dc.date.available | 2015-03-10T11:32:50Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13289 | - |
dc.description.abstract | Представлена методична розвідка має на меті з’ясувати можливості та шляхи активізації літературознавчої лексики під час вивчення конкретного літературного твору. Ілюстративним матеріалом є трилогія “Волинь” відомого українського прозаїка, яскравого представника діаспорного письменства Уласа Самчука. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах. – 2005. – №5. – С. 71-80. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Українська мова та література в школах, ліцеях, гімназіях та колегіумах.;№5 | - |
dc.subject | літературознавча категорія | uk_UA |
dc.subject | епічний твір | uk_UA |
dc.subject | текстовий аналіз | uk_UA |
dc.title | ОПАНУВАННЯ УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ КАТЕГОРІЙ ПІД ЧАС ТЕКСТОВОГО АНАЛІЗУ ВЕЛИКОГО ЕПІЧНОГО ТВОРУ (НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ У.САМЧУКА “ВОЛИНЬ”) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті НПП кафедри української мови та культури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
burlakova 2.doc | 59 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.