Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖелуденко, Марина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-02-18T10:54:27Z-
dc.date.available2015-02-18T10:54:27Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationТеоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2004. – Вип.26. ─ С. 30-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13057-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні визначення поняття "цінність" у науковій літературі; у ретроспективному аспекті проаналізовано ціннісні домінанти; узагальнено теоретичні засади обгрунтування цінностей у контексті соціально-гуманітарних та історико-філософських наук.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherК.: Вид. центр КНЛУuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхід, гуманістична парадигма освіти, диференціація цінностей, динаміка пріоритету цінностей, мотиваційна структура особистостіuk_UA
dc.titleРізні підходи до визначення цінностей в аксіологічних теоріяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.