Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Title: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини |
Authors: | Желуденко, Марина Олександрівна |
Keywords: | цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання, |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні. |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччині..doc | 62 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.