Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Желуденко, Марина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-18T08:05:59Z | - |
dc.date.available | 2015-02-18T08:05:59Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання, | uk_UA |
dc.title | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччині..doc | 62 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.