Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Назва: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини |
Автори: | Желуденко, Марина Олександрівна |
Ключові слова: | цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання, |
Дата публікації: | 2002 |
Видавництво: | К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччині..doc | 62 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.