Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056
Название: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини |
Авторы: | Желуденко, Марина Олександрівна |
Ключевые слова: | цінності, класифікація цінностей, гуманістична етика, моральне виховання, |
Дата публикации: | 2002 |
Издательство: | К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Библиографическое описание: | Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччини Стаття Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія «Педагогічні та історичні науки»: зб. наук. праць. – К.: НПУ, 2002. – Т.49. – С. 60-67. У фаховому виданні. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена аналізу різних наукових підходів до класифікації моральних цінностей у педагогічній системі Німеччини; розглядається негативний вплив на розвиток особистості авторитарних ціннісних систем як таких, що розвивають деструктивність особистості. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13056 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Різні підходи до визначення та класифікації цінностей в педагогічній системі Німеччині..doc | 62 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.