Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтун, Олена Віталіївна-
dc.date.accessioned2014-10-27T14:28:53Z-
dc.date.available2014-10-27T14:28:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationKovtun O. Context approach: a new paradigm in the language education of pilots and air traffic controllers: proceedings of the Vth World Congress [“Aviation in the ХХІst century”], ( 25-27 September 2012). – Vol. 3. – К., 2012. – P. 8.1.47–8.1.50.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10900-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується думка про те, що контекстний підхід, який вбачає в контексті стрижень навчально-виховного процесу, повинен розглядатися як центральна парадигма мовленнєвої освіти авіаційних операторів. Розкрито основні риси контекстного підходу та описано можливості його застосування в навчальному процесі. Ключові слова: контекст, контекстний підхід, авіаційні оператори, мовленнєва освіта. The article argues that a Context Approach which places context at the heart of the training should be viewed as the central paradigm in the language education of aviation operators. It concludes by outlining the features of the Context Approach and discussing its implications. Key words: context, Context Approach, pilots and air traffic controllers, language education.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectПерекладознавствоuk_UA
dc.subjectПерекладuk_UA
dc.subjectАвіаційний перекладuk_UA
dc.subjectАвіаціяuk_UA
dc.titleContext approach: a new paradigm in the language education of pilots and air traffic controllersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378+629.7.07-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.